>> 7.- Trobada al Park Central. Al mateix lloc que el dia que vàrem anar >> al Castell de Solterra(San Miquel de les Formigues)... Va molt bé, ja >> que a aquesta hora hi ha molt lloc per aparcar i com sigui que hem >> d´anar per l´Eix, ens agafa de camí. >> >> 8,20 - Arribada A San Pere de Torelló Per aparcar hi ha un lloc tranquil i ben vigilat que és davant les Escoles. Ës molt fácil arribar-hi, ja que només cal seguir la indicació d´anar al Ajuntament i al centre urbà. Seguim inicialment pista asfaltada que passa per aprop del cementiri. Incialment trobarem marques vermelles. >> 9,10 - Oratori de la Mare de Déu de Montserrat. Des de aquí si, (cosa >> rara ) no hi ha boira, hi ha una magnífica vista de Montserrat >> >> 10,00 - Després d´una "severa grimpada" arribem a Bellmunt (es pot carenar). També hi >> ha l´opció d'Un camí molt més planer (Aquest és el camí normal 150 m més amunt de l'oratori) >> >> 10,30. Después d´esmorzar tornem a surtir. Agafem una camí diferent. (PRC-45) >> No repetirem ni un sol metre de camí. En aquest camí debaixada les marques són blanques i grogues. Si tenim dubtes sempre s'ha d'agafar el camí de la dreta. >> Passem també pel Serrat una masia espectacular. >> 11,15 - Sant Roc >> >> 12,15 - San Pere de Torelló (hem tardat 45 min més dels previstos) >> >> 14,00 aprox. a Girona. Si per acabar d´arrodonir el dia volem tornar >> passant pel Coll de Bracons, arribariem potser uns 15 minuts més tard >> >> Aquest programa és anant lo normal de "lletins" que solem anar els >> "cent Peus". Si una vegada al Santuari de Bellmunt en lloc d´esmorzar >> d´entrepà ho volem fer probant una "llengua estofada de vedella" que >> és una delicia, (i que tinc entés que és l´especialitat d´en Jaume), >> unes mandonguilles o el que sigui,(això sí s´hauria d´encarregar), ja >> seria temps afegit. >>